Exellent

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Rutin

Av Jennie - 11 mars 2013 17:20

Rutiner....livsfarligt.

Varför går vi hela tiden och kliver i samma gamla vanliga rutiner? Trivas vi där? Eller är det bara så det SKA vara? Jag känner att jag måste helt klart få ut mer av livet, jag är trött på att man gör saker bara för att man MÅSTE... Jag vill inte, men jag måste...MÅSTE
Oförståeligt.

Varför ska jag anpassa mig efter någon annan om jag inte vill?
Varför ska jag se på andra,vad dom gör...och göra likadant?
Varför ska jag gå runt i en vardag jag inte trivs i?

Det svåraste i livet, är att vara ärlig mot sig själv.
Att ljuga för sig själv och tro att allt är bra. I själva verket bör nog vi stanna upp och fundera på vad fan vi håller på med! Hur mår vi? Vad gör vi?

Tankarna flyger hela tiden tillbaka till Gotland när jag stannar upp och tänker efter.
Jag gjorde ett val att flytta, jag vet att jag gjorde det valet rätt. Jag har växt som människa.
Men varför skall jag vara ifrån dom jag älskar, bara för att jag MÅSTE vara i Vetlanda?
Måste jag bo här resten av livet? Det vill jag inte...jag ser mig själv bo på Gotland i framtiden.
Jag vill ha min vän och familj nära. Jag fylls av längtan varje gång jag pratar med någon av dom...jag vill bara kunna åka och hälsa på en kväll, några timmar bara för att.

Om man vill göra något, ska man då låta någon hindra en?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 23 juli 2013 20:50

Har inte tränat på ca 3 månader nu...vilket självklart har satt sina spår! Men jag känner ingen större lust att ställa mig på ett gym mitt i sommarn. Har sakta men säkert börjat hitta tillbaka till mig själv, fått en del käftsmällar, vilket har fått ...

Av Jennie - 22 mars 2013 07:52

Sätter sina spår.. Matlusten står på noll helt och hållet...får kämpa mig igenom hela måltiden...känns som ett maratonlopp. Det finns förklaringar till utebliven träning, men inget jag orkar dra upp. Efter helgen ska jag göra ett försök att ta mig ...

Av Jennie - 27 februari 2013 10:46

Det var med lätta steg hem från gymmet idag, jag tog mitt delmål i marklyft på 100 kg! Fy fan vad skönt! Det var knappt att stången låg kvar i händerna...gled som bara den men jag lyckades hålla emot. Nu måste jag köpa remmar så det inte upprepas. Ka...

Av Jennie - 13 februari 2013 09:28

Upp, ner, upp och så ner....Nu har jag lagt till mer cardio till träningen så nu ska det väl ändå hända grejer. Kosten går bra, men kunde ha gått ännu bättre..haha fantasin tog slut så nötfärs är det som står på menyn, typ varje dag. :/ Har verklig...

Av Jennie - 8 februari 2013 23:29

Ett, två, tre, fyra....ANDAS... fem, sex, sju, åtta....nio..........TIO. Stressa har jag alltid varit bra på, för de minsta lilla. Fortare går det inte bara för att man stressar upp sig. Efter i morgon så är det skärpning! Ingen mår bra av det i ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards