Exellent

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Axlar/dropset

Av Jennie - 23 januari 2013 08:29

Fick bokstavligt talat rulla ur sängen i morse, träningsvärkt i bena kan jag ta...men att ha de i ryggen, det är ingen hit ;-) Blir att värma och stretcha ut ordentligt, brukar kännas bättre efter!

I kväll blir det axlarna som åker på stryk, har 3 riktigt bra övningar som Rodster lagt upp till mig. Brukar köra 3 set på varje övning med 12 rep och avslutar med dropset på varje...sen är det svårt att lyfta nått mer ;-)

Magen får sitt idag med!

Torsdag och fredag lär jag nog bara köra kardio. Intervaller på löparbandet (Som alltid lyckas vara upptagna när jag väl planerat det) Jag kan ju springa ute, men kylan är tuff och så har jag inga bra skor heller så det får bli innomhus!


ca 3 timmar tills mitt ätarfönster öppnas...kör en favorit i repris och slänger in potatis och kyckling i ugnen och så på med lite olivolja och rödlök! Kan va det bästa jag vet... ;-)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 23 juli 2013 20:50

Har inte tränat på ca 3 månader nu...vilket självklart har satt sina spår! Men jag känner ingen större lust att ställa mig på ett gym mitt i sommarn. Har sakta men säkert börjat hitta tillbaka till mig själv, fått en del käftsmällar, vilket har fått ...

Av Jennie - 22 mars 2013 07:52

Sätter sina spår.. Matlusten står på noll helt och hållet...får kämpa mig igenom hela måltiden...känns som ett maratonlopp. Det finns förklaringar till utebliven träning, men inget jag orkar dra upp. Efter helgen ska jag göra ett försök att ta mig ...

Av Jennie - 11 mars 2013 17:20

Rutiner....livsfarligt. Varför går vi hela tiden och kliver i samma gamla vanliga rutiner? Trivas vi där? Eller är det bara så det SKA vara? Jag känner att jag måste helt klart få ut mer av livet, jag är trött på att man gör saker bara för att ma...

Av Jennie - 27 februari 2013 10:46

Det var med lätta steg hem från gymmet idag, jag tog mitt delmål i marklyft på 100 kg! Fy fan vad skönt! Det var knappt att stången låg kvar i händerna...gled som bara den men jag lyckades hålla emot. Nu måste jag köpa remmar så det inte upprepas. Ka...

Av Jennie - 13 februari 2013 09:28

Upp, ner, upp och så ner....Nu har jag lagt till mer cardio till träningen så nu ska det väl ändå hända grejer. Kosten går bra, men kunde ha gått ännu bättre..haha fantasin tog slut så nötfärs är det som står på menyn, typ varje dag. :/ Har verklig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards