Exellent

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Jennie - 23 januari 2013 19:07

Jag försökte iaf, ibland måste man bara lyssna på kroppen och inte bara vad hjärnan säger. Idag var en sån dag. Jag vet att om jag inte lyssnade på kroppen idag så hade jag nog gjort ett bra pass, men jag valde att lyssna på min kropp!

Passet igår satte sina spår...på ett bra sätt antar jag :-) Brutal värk i ryggen resulterade i ett piss pass idag, så är det ibland. Axlarna körde jag iaf 3 set. Sen värmde jag i marklyft, endast för att kunna sträcka ut ryggen! ATT JAG ALDRIG LÄR MIG! Stretch är ju ändå ganska viktigt...iaf för mig, och varför gjorde jag då det inte igår? Efterklok...


Ställer in mig på 2 riktigt bra kardio pass tors-fre, sen får vi göra ett nytt försök i styrkepassen på söndag.

Lördag ska jag inte träna...VILODAG! Och förmodligen så kommer jag inte må så bra om jag skall dricka vin på fredagkväll, 2 glas och jag ligger kass hela dagen efter ;-)...första gången på ca 135 dagar. STOLT TJEJ..var ju en nykter nyår och allt. Men inget bestämt så jag kanske håller mig borta från vin och allt vad det innbär tills sommaren ändån.



VÄGNING&MÄTNING PÅ SÖNDAG!



 



Av Jennie - 23 januari 2013 08:29

Fick bokstavligt talat rulla ur sängen i morse, träningsvärkt i bena kan jag ta...men att ha de i ryggen, det är ingen hit ;-) Blir att värma och stretcha ut ordentligt, brukar kännas bättre efter!

I kväll blir det axlarna som åker på stryk, har 3 riktigt bra övningar som Rodster lagt upp till mig. Brukar köra 3 set på varje övning med 12 rep och avslutar med dropset på varje...sen är det svårt att lyfta nått mer ;-)

Magen får sitt idag med!

Torsdag och fredag lär jag nog bara köra kardio. Intervaller på löparbandet (Som alltid lyckas vara upptagna när jag väl planerat det) Jag kan ju springa ute, men kylan är tuff och så har jag inga bra skor heller så det får bli innomhus!


ca 3 timmar tills mitt ätarfönster öppnas...kör en favorit i repris och slänger in potatis och kyckling i ugnen och så på med lite olivolja och rödlök! Kan va det bästa jag vet... ;-)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards