Exellent

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Jennie - 6 januari 2013 22:42

Jag orkar inte skriva om hur jobbigt det är att vara förkyld, det vet ju alla redan och sen är det inte ett dugg synd om mig heller...finns ALLTID någon som har det värre!


Idag blev jag trött, allvarligt..facebook. Det har ju gått överstyr nu. Man läser bara statusuppdateringar om hur sjuka alla är, och har det så jobbigt för att nått har hänt osv...Det är skrämmande hur "personligt" fb har blivit. Har folk inget vett längre och hålla vissa saker för sig själva? Vad är det dom söker efter? Sen dessa jävla bilder...Jag erkänner, jag kan också lägga upp en massa bilder...men inte fan tar jag kort på min frukost, lunch, middag, och byter profilbild på mig själv 89 gånger om dagen...

Åh vilken bitterfitta jag är ;-)


Nytt ämne tack!

Var i kalmar igår, tintin har fyllt 30, och bjöd på en redig tillställning. Riktigt trevligt var det, även i nyktert tillstånd och med snorspray i ena handen och näsduk i den andra ;-) Träffade goa vänner och minglade runt som den bonden man är...haha alla va så fint klädda så kom jag i mina svarta jeans och kofta ;-)


Alla tjejor är på plats i sovrummet...vi slängde ut sambon i vardagsrummet på luftmadrass igår natt, han får ligga där ute i natt med...skönt när man är sjuuuuk och sova själv ;-) Eller ja, katten och hunden får man ju trängas med...men dom flyttar iaf på sig, och snarkar gör dom inte heller...skönt ;-)


Night!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards