Exellent

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Jennie - 25 januari 2013 21:23

Ibland tycker jag det är riktigt jobbigt att vara så långt "hemifrån" (Gotland)

Jag saknar mina vänner som känner mig för den jag är....accepterar mig för den jag är. Jag kan känna mig så jävla ensam här.


Whaaaaaaaat, nej usch vilken seg kväll! Fy fan, körde sambon till jönköping förut, han mötte upp en polare där och drog till stockholm. Kom väl typ hem igen precis. Blev en liten spontanresa för honom. Det är kul, jag skulle också velat åka dit, och gå på MC mässan. Men nu blev det inte så av olika anledningar. Suck it up...


Vad som händer i helgen, vet jag ännu inte. Ganska trött på oplanerade helger nu. VARFÖR HÄNDER DET INGET I DEN HÄR STAN? Och så när man väl försöker hitta på något, nä...då äre ingen som kan/vill/eller ha lust.


Haha...sån jävla down dag idag. Man får ha sånna ibland faktiskt! Känns nog bättre i morgon!


Blir lite bra kvällsläsning ikväll...köpt nya BODY, de ända som va bra idag.....NEEEJ OK jag ska sluta va negativ nu! ;-)

Ny dag i morgon!

 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards