Exellent

Alla inlägg under december 2012

Av Jennie - 16 december 2012 21:47

Att se sig själv i spegeln är en sak..men att få se bilder på sig själv och verkligen se hur ens kropp ser ut från alla håll och kanter, var för mig ett riktigt uppvaknande. Jag mår illa när jag ser på bilderna...vad har jag gjort?! Det är ju inte jag på dom bilderna...blääää! Bilden stämmer inte in på min nuvarande livsstil.
Jag ska försöka samla mod till att lägga upp en av dom. Men helst väntar jag tills jag har nått mitt första mål. -9kg. Har tappat -2 sen bilderna togs...men mest vätska. Vi får se...ska inte kolla på dom mer nu förens i Mars. Då ska det första delmålet va klart...

Av Jennie - 14 december 2012 22:13

När jag kom hem från gymmet så va magen så svullen så det såg ut som om jag vore i vecka sju...så är INTE fallet...men nu har det lagt sig lite iaf. Sjukt trött ikväll med. Vår hos några vänner som åt tacos..och jag drog i mig en proteinshake. Det vattnades i munnen kan jag lova haha.... i morgon är sista dagen innan vägning...blir inte stillasittande en minut..kämpa kämpa!

Heter zechase på instagram. Lägger upp betydligt fler bilder där än här ;-)

Night.

Av Jennie - 13 december 2012 11:49

Känner mig uppblåst idag...bläää! Tränade med Rodster idag..körde några nya övningar som kändes grymt bra...ökade på med lite tyngre vikter på slutet... både biceps och triceps. Ska tillbaka ikväll och köra ett pass till...fast på löpbandet. Eller så blir det en pw ute..får se.

Av Jennie - 12 december 2012 21:09

Jag vet precis hur det är...det är skönt och komma hem från jobbet, laga mat...men snabbt ska det gå och sedan slänga sig i soffan. Efter matkoman tänker man "jag borde träna" men man tänker bara och det är inte ofta tanken blir handling.

Det är brutalt jobbigt att släpa arslet till gymmet eller vad det nu kan vara de första gångerna. Ibland har man allt för många bortförklaringar till varför man INTE kan träna...eller bara gå ut och ta en skön pw.

MEN...haha there is always a but ;-) Efter att man har tagit de första stegen så blir det inte så jävla jobbigt längre...det blir ett MÅSTE...


TRÄNING. Det är mitt "Jag måste" för att må bra. Jag har äntligen tagit tag i det jag länge velat göra och har satt upp rimliga delmål. Jag tog kontakt med en PT som har lagt upp ett kostschema och som är grymt motiverande och hjälper en alltid, jag har Rodster som är SJUKT duktig på det han gör i gymmet, och som kickar igång mig ännu mer och framför allt pernilla som är grym på att motivera! Jag har omringat mig med motiverande människor som vet att jag kommer att klara detta. Jag har sagt till mig själv ett x antal gånger JAG KAN! Jag utmanar mig själv och tänjer på mina egna gränser...ALLT sitter i huvet!


Folk får gärna snacka, va nerlåtande och skratta åt mig...det berör mig inte...jag svettar av mig det på gymmet ;-)


-1kg totalt nu på 8 dagar.. 8 kg kvar! Wooop!

Kommer bli några tuffa dagar nu innan jag drar till ön för att fira jul...But i löve it! :-)


 

Av Jennie - 11 december 2012 15:09

Ja visst fan tar det sig allt...men måååånga timmar kvar framför mig på gymmet. I sommar ska jag vara i toppform! Rodster sov över tiden idag så jag körde själv. För någon vecka sen körde jag på 8kg hantlarna...idag körde jag på 10kg!! Körde 3 set* 10 rep(äre så man skriver?!?)...sen ett skönt dropset. Körde även triceps i kabel crossen. .. 30 kg!! Siktar på 12 kg om 2-3 veckor...

Av Jennie - 10 december 2012 13:08

Båda bilarna startar inte...behöver jag ens säga att jag HATAR kylan extremt mycket nu?!?! Pernilla, som är dagen ängel hämtade mig så jag fick min morgonträning gjord iaf!

Nu blir det att traska iväg till jobbet!

Av Jennie - 9 december 2012 12:15

Jag ser ljuset i tunneln..haha alldeles för tidigt att ropa tjohej men nu är det bara 8,5 kilo kvar!! :-) det gäller att se allt positivt!

Hade hunden inatt...så igår kväll tog vi en skön pw i skogen på ca 40-50 min. Tyst och stilla och man fick släppa tankarna fria! Så jäkla gött!
Idag blev det en mindre runda innan hon åkte hem till husse igen.
Vid 14:00 öppnar gymmet...idag blir ett ett ben mördar pass med Rodster!

Återkommer efter det!

Av Jennie - 6 december 2012 20:59

I tisdags drog tobbes kostschema igång. När jag fick det kändes det som om jag inte skulle göra annat än äta...försöker följa det till punkt och pricka och äter och äter... Timmarna mellan frukost och lunch känns långa och hungern spelar mig ett spratt tror jag... Bara att fortsätta....

Tror jag har var-annan-dag syndrom...haha varannandag går det as bra på gymmet...oh well. Vägning på söndag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards