Exellent

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

På plats..

Av Jennie - 6 februari 2013 21:51

Inte bara träningen som blivit lidande i helgen, mitt försök att bli bättre att skriva här har varit som bortblåst. Har panik flyttat i helgen. Vi fick huset mycket tidigare än beräknat, så det blidde lite stressigt.


Men nu är jag back on track..

Tog PB i måndags i marklyft..70 kg*6 reps Ska maxa på söndag och se vad jag klarar...spännande!

Har även lagt på 1 kilo till på hantlarna, samt när jag kör militärpressen, sen kör jag lika många reps. AH små FRAMSTEG!

Har känt mig stark nu, och det gör det bara roligare. Körde 35kilo på vaderna i tisdags...det märker jag av nu. Svårt och gå normalt ;-)

Idag var det värre med fokus på gymmet, men man får ha sånna dagar...bara att bryta ihop och på de igen.

Fick lite små panik att mina celsius va SLUT i kylen i morse, så det fick bli uppvärmnings promenad ner till maxi och införskaffa nya innan gymmet!


Bor grymt nära skogen nu med hur mycket promenadstigar som helst och har hittat den perfekta rundan på 3km att gå varje dag! Ska utforka mer i morgon och se om jag inte kan hitta en på 5 km iaf! Blir att lägga till mycket mer cardio nu, och jag längar efter min spinningcykel, som ska placeras i vardagsrummet(!!) Inga ursäkter där inte! ;-)


 


 
 
Vici

Vici

10 februari 2013 13:54

Gissar att det är i illharjen du går, finns en del olika rundor där :) och det är ju så skönt att gå/springa i skogen :)

http://Vicibergh.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 23 juli 2013 20:50

Har inte tränat på ca 3 månader nu...vilket självklart har satt sina spår! Men jag känner ingen större lust att ställa mig på ett gym mitt i sommarn. Har sakta men säkert börjat hitta tillbaka till mig själv, fått en del käftsmällar, vilket har fått ...

Av Jennie - 22 mars 2013 07:52

Sätter sina spår.. Matlusten står på noll helt och hållet...får kämpa mig igenom hela måltiden...känns som ett maratonlopp. Det finns förklaringar till utebliven träning, men inget jag orkar dra upp. Efter helgen ska jag göra ett försök att ta mig ...

Av Jennie - 11 mars 2013 17:20

Rutiner....livsfarligt. Varför går vi hela tiden och kliver i samma gamla vanliga rutiner? Trivas vi där? Eller är det bara så det SKA vara? Jag känner att jag måste helt klart få ut mer av livet, jag är trött på att man gör saker bara för att ma...

Av Jennie - 27 februari 2013 10:46

Det var med lätta steg hem från gymmet idag, jag tog mitt delmål i marklyft på 100 kg! Fy fan vad skönt! Det var knappt att stången låg kvar i händerna...gled som bara den men jag lyckades hålla emot. Nu måste jag köpa remmar så det inte upprepas. Ka...

Av Jennie - 13 februari 2013 09:28

Upp, ner, upp och så ner....Nu har jag lagt till mer cardio till träningen så nu ska det väl ändå hända grejer. Kosten går bra, men kunde ha gått ännu bättre..haha fantasin tog slut så nötfärs är det som står på menyn, typ varje dag. :/ Har verklig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards