Exellent

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Jennie - 8 februari 2013 23:29

Ett, två, tre, fyra....ANDAS... fem, sex, sju, åtta....nio..........TIO.

Stressa har jag alltid varit bra på, för de minsta lilla. Fortare går det inte bara för att man stressar upp sig. Efter i morgon så är det skärpning! Ingen mår bra av det i längden! Bra planering, varva ned och släppa det jag inte kan förändra....



Gnight!

Av Jennie - 8 februari 2013 09:36

Började morgonen med en pw tillsammans med min lilla vita kompis på 50 min. Var på väg att gå helt vilse men det gick bra och jag har kommit hem ;-) laddar inför en grym dag på jobbet nu..dags att gå dit snart! Igår på gymmet körde jag bara cardio...känns som om jag måste öka med det nu, händer inte så mycket med vikten som jah önskar. Blev iaf en tur på löpbandet, "trapp"maskinen och avslut på crosstrainern. Ikväll får jag se om jag hinner dit, har mycket att stå i efter jobbet men innan jag tar i tu med det blir det iaf en promenad med lilla vita ! Fan, hundar är bra, dom ger vilken människa som helst en grym vardags motion!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards