Exellent

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Jennie - 13 februari 2013 09:28

Upp, ner, upp och så ner....Nu har jag lagt till mer cardio till träningen så nu ska det väl ändå hända grejer. Kosten går bra, men kunde ha gått ännu bättre..haha fantasin tog slut så nötfärs är det som står på menyn, typ varje dag. :/

Har verkligen kommit in i morgon promenaderna, har ju hund nu så inga ursäkter. Blir morgon och kväll, kvällspromenaden går lite trögare dock, men huvudsaken att man går.

Hann inte med gymmet igår, jag valde att stanna hemma och måla hallen, så man kommer iordning nångång. Blir irriterad bara jag ser på dessa fula tapeter som sitter på väggarna nu. Men nu är iaf halva hallen VIT, den var säkert vit från början men nu var de mer gulaktiga, blä.

Har också byggt en tvbänk av lecasten och plank...blev riktigt snyggt, ska bara måla planken så är den klar sen! Hann även med att måla ett gammalt fönster med speglar i, blev riktigt bra!


Vi har dragit ut ca 120 spik ur väggarna känns det som, jag fattar inte varför man spikar upp så mycket på väggarna haha...bara att spackla på och se glad ut, det blir ju bra när det väl är klart.


Nu lite småfix sen blir det gymmet, får ta igen allt som jag missade igår ;)





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards