Exellent

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Jennie - 31 oktober 2012 11:02

Jag har hållt på med min nya diet i ca en vecka nu och resultatet av det är att jag känner att magsäcken har krympt...vilket är bra. Jag äter ca 5-6 gånger om dagen nu, små men många portioner. Jag har tränat varje dag i minst en timme och slagit rekord på löpbandet 2 gånger redan.

Igår körde jag dubbelpass på gymmet, gick och gymmade som vanligt på morgonen. Körde 30 min carido och triceps. Fick hem mina nya skor från sportamore så jag fick ny energi (från ett par skor!!!!) till att dra en vända till på gymmet.

-0,5 kilo på vågen i morse....jag ger det två veckor till.
Bokat en PT den 11/11. Är spänd på det, ska bli väldigt intressant, får ha min vilodag på lördagen istället.

idag när jag vaknade så sa kroppen ifrån, så jag drog och solade i stället för att åka till gymmet....får se ikväll om energin kommer tillbaka...vilket den borde göra. Massage på fredag, det behövs. Blir helkropps massage hos världens bästa massör. Hon kan sin sak om man säger så och kommer alltid med bra tips osv. Ska boka en tid till hos henne när jag kommer ner till ön över jul.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards