Exellent

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Jennie - 6 november 2012 20:47

Sambolivet är ju väldigt härligt på många sätt, man får vara med den man älskar, man lagar mat tillsammans, städar, pratar och myser and soooooo on ;-)


MEN...haha. Jag är en person som verkligen BEHÖVER få vara själv ibland, speciellt på kvällarna. Jag har alltid varit sånn och kommer förmodligen alltid och va och jag tycker att det är väldigt påfrestande ibland att alltid vara med sin sambo och aldrig få va SJÄLV!! En del förstår och andra inte...jag menar, hur lätt är det att säga att-" snälla, kan inte du åka till en polare, jag vill vara själv" Hahaha weird.


Jag älskar ensamheten, när jag själv får välja....

Man kan göra vad man vill, och bara helt enkelt stänga ute omvärlden. Älskar att stänga av telefonen...och bara vara helt själv..... <3 sen älskar jag min sambo väldigt mycket, inget snack om den saken...




Av Jennie - 6 november 2012 10:19

Har sökt till gyminstruktör...utagningen är den 19 november. Kommer bli spännande och jag är redan nervös. Tänk om dom väljer mig? Gud va roligt, att få jobba med människor på som har samma intresse, förhoppningsvis ;-)


Vi får se hur det går...


Idag kör jag ett kvällspass på gymmet, när jag var på Gotland och hälsade på så tog jag ju rekord i crossen. Känns otroligt bra! 25kg biceps samt 30 kilo(?) triceps...WOOOHOO!

Idag ska magen och ryggen så sig en omgång, och självklart kör jag Cardio EFTER styrkan.



I morgonbitti blir de Cardio 60-90 min och kvällspasset ägnar jag åt BEN!



Mer blider kommer jag lovar....




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards