Exellent

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Jennie - 7 november 2012 20:54

Man tränar på morgonen och känner sig jävligt nöjd över att man över huve taget kommit iväg och kämpat...när man kommer hem är man helt slut typ....på kvällen kommer energin tillbaka och nu sitter jag med världens abstinent och vill iväg och träna, problemet är bara att gymmet stänger om 10 min ;-) haha...

Har beställt hem nya "piller" som ska få fart på ett å annat...haha, nej jag är ingen jävla knarkare ;-) på morgonen tar jag vitaminer omega3 +koffeintabletter eftersom jag inte dricker kaffe...thats it:-)
På fredag händer ännu en rolig grej...spännande och se resultatet!


Av Jennie - 7 november 2012 11:38

På gymmet är avklarat. Blev 35 min på löpbandet...det är så grymt roligt när man märker resultat! Det blir liksom att man utmanar sig själv varje gång. Jag springer ofta en låt på 3 min, går en och fortsätter så..men idag så pressade jag mig själv så sprang 3(!) och gick en! Kanske låter lite för många, men inte för mig....målet är att kunna springa hela tiden i 30 min....

Jag hade massor av energi idag så jag fortsatte på crosstrainern i 15 min....sen fick jag hejda mig själv... Haha ;-)
Stretch efteråt....aaah så skönt de är!

I em blir det en pw i det underbara vädret!!

Frukosten idag blev gröt, 0,5 dl...har inte lärt mig att tycka om det ännu. Fast lite godare med kanel på.

Lunch: 2 ägg och 150gram pyttipanna och mimimjölk....Awesome!! :-) only 440 små kalorier;-) som förövrigt svettades bort redan innan jag åt dom ;-)

Tre dagar har gått av veckan och vägning på söndag morgon. Bara att kämpa och svettas;-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards